fredag 24. september 2010

workshoppin

Fredag igjen. Ingen Simon idag. Men jeg kan jo ta en liten evaluering av min egen innsats denne uka da. Har jeg fulgt timeplanen min? Hm... Nja, ganske bra, vil jeg svare på det.

Jeg kan ikke skryte på meg å ha stått opp klokka 9 hver dag. Men jeg har lagt meg litt tidligere enn vanlig. De fleste dagene.

Jeg har vært i alle klassene og forelesningene jeg skulle være i.

Jeg har trent.

Jeg har blitt ferdig med både den første webdesignoppgaven og positive posteren.

Jeg har jobbet med idéen på Bambra Press oppgaven, og vært på min første consultation med Jo (læreren) idag. Ja, det skal jeg hver fredag. Og hun var til og med fornøyd med arbeidet mitt. Og da er jo jeg fornøyd også.

Så da er det bare den der Museo Italiano CSD-oppgaven jeg ikke har jobbet så mye med, men har tenkt på den da. Også skal jeg jobbe med den nå i helgen. Det står på planen.

Hm…  hva mer…
Jo, jeg har til og med vært sosial og hjelpsom. Vi var på workshop hos Vanja, Monika og Kim på Southbank på onsdag. Og der vettu, etter jeg var ferdig med det jeg skulle gjøre, hjalp jeg Kim med å sette opp websiden hans. Siden jeg har blitt et sånt webdesigngeni i det siste! Det var gøy og fint. Også virker den til og med. Det føles veldig bra å kunne hjelpe noen med noe syns jeg. Og etterpå var jeg modell (LOL) for Monika. Hun lager et fotoessay. Noe om hud. Det var flaut. Føler ikke helt at jeg er modellmateriale, haha. Men det var også gøy og fint. Jeg kunne tydeligvis brukes til noe.



Se som jeg hjelper Kim.


Og nå koser vi oss litt med workshop i stua hos oss. Eller "workshop". Mest tull og fjas kanskje. Ser på bilder, og diskuterer blogger, og snakker om hvem som skal gå å kjøpe noe godt. Eller, skal vi se, Kim gjør jo faktisk noe. Noe bibliotekgreier. Han inkluderer oss veldig i oppgaven sin i hvert fall. Ja, den oppgaven har vi snakket utrolig mye om her nå. Haha. Men alltid fint å hjelpe som jeg sa her tidligere. Silje jobber også tydeligvis. Og hm.. Kjetil jobber jo han og jo. Er bare jeg som egentlig ikke gjør det da. Men det er jo viktig å oppdatere verden med hva vi driver med her også da. Er det ikke? Men nå skal vi faktisk gå å kjøpe noe godt, også skal vi se på Robin Hood, Den nye. Det er jo fredag. Kan ikke bare jobbe heller.

2 kommentarer: