tirsdag 28. september 2010

tre

Idag har jeg vært på skolen, drukket kaffe og spist suppe på suppestedet, savnet, gjort webdesignlekser, savnet, spist en god risotto på urbany, savnet, sett på fine websider, savnet, blogget på den nye webdesignbloggen som vi må blogge på fordi den teller 40% av karakteren vår, savnet og ikke sett på Robin Hood.

Her er linken til den nydelige bloggen, hvis noen som helst i verden kan være interresert i det. Kan nesten garantere at det ikke kommer til å komme særlig mye spennende informasjon der.

Her er et bilde av et tre. Jeg tok det en dag det regnet. Jeg skulle ta et bilde av et tre i regnet, så jeg gikk ut og ble våt. Men da jeg kom til treet hadde det jo sluttet og regne såklart. Så da tok jeg bilde av et tre i solaktig vær istedenfor. Jeg syns det er ganske fint. Vet ikke helt. Det har en stemning på en måte. Kanskje jeg skal gå å ta et nytt bilde av det treet en dag. Nå har det sikkert begynt å komme blader på det også.



Imorgen skal jeg være med Monika og ta en tatovering. Monika skal ta en tatovering altså. Ikke jeg. Selvom jeg har lyst. En muffins, eller en sånn russisk matryoshka dokke, eller en fin typografisk en. Men ikke imorgen. Imorgen skal Monika ta en engel. Kanskje fordi hun er en engel. Kanskje jeg har lyst på en engel også en dag.

Også skal vi på Wooden toy launch på kvelden. Det blir nok en fin dag tror jeg.

1 kommentar: