tirsdag 14. september 2010

jeg har så veldig flinke venner jeg.

Jeg våknet opp syk idag. Det passer meg veldig dårlig. For jeg må på dette -> this is NOT a film festival. To av mine meget talentfulle venner viser en animasjon de har laget der idag. Og sånne ting gjør meg så veldig stolt. Så jeg har planer om å spise så mange cold&flu-piller jeg kan (ja forresten Kjetil, jeg tar noe cold&flu-piller av deg jeg. Eller, ehm... har gjort det allerede egentlig. Silje sa jeg skulle!), og ta på meg så mye sminke at ingen kan se at jeg er helt rød i hele ansiktet, og dra dit allikevel. For jeg har så veldig lyst.

Og ja, de to meget talentfulle vennene er jo Ole og Kim! Trykk, trykk!

Og her har jeg laget to animasjoner for å hedre dem. Jeg kaller de: Tur i botanisk hage med Ole og Kim er kos #1 og Tur i botanisk hage med Ole og Kim er kos #2. Enjoy.





Ja, nå har jo jeg har aldri skrytt på meg at jeg er flink til å lage animasjoner da... Men jeg kan nok faktisk garantere at Ole og Kim sin er sånn ca. 1000% bedre. Ikke det at jeg har sett den enda, men jeg har sett hva de har gjort før! Og det dere, håhå, det er fint det!:) Så ja igjen, trykk på Ole og Kim og nyt synet! <3 til dere.

6 kommentarer:

  1. fantastisk rumpeanimasjon! rett i folioen! ;)

    SvarSlett
  2. wæw, jeg har faktisk aldri blitt vist frem på en så stilig måte i en animasjon før therese, nå har jeg vel aldri vært vist i en animasjon før da, men dette var stilig!!!
    Takk for fine ord!!! :D Du er knall bra!

    SvarSlett
  3. :) Mulig det kommer flere etterhvert da, siden du er så hot i Melbourne for tiden!

    SvarSlett
  4. får vi noen gang se denne mytomspunnende animasjon til Kim på nett snart?

    SvarSlett
  5. åå, jeg vet ikke. Håper det! Den var kul. Perfekt blanding av Ole og Kim! Jeg skal mase.

    SvarSlett