mandag 20. september 2010

reclaim your life

Hvis det er noen som lurer på hva jeg (eller noen andre her) ikke driver med, så er det facebook. Nå. På grunn av dette.







Jeg var jo på facebook for bare en liten stund siden, så nå er det tydeligvis 129 minutter til neste gang jeg kan det da. 




Så hva gjør jeg i mellomtiden? Da må jeg vel blogge litt da. Er jo ikke akkurat som om jeg gidder å gjøre noe annet. Joda. Jeg drikke te og webdesigner litt. Passe fornøyd med det. Skal vel egentlig levere den første webdesignoppgaven på onsdag. Lurer på om jeg blir ferdig. Jo. Ja. Blir det. Har jo hvertfall, skal vi se,



118 effektive minutter foran meg nå. Lykke til Therese. Takk.

2 kommentarer:

  1. ha ha ha ha ha... ler meg ihjæl... derfor Kjetil hadde tid til å chatte med meg på gmail ista da... ops, det skulle jeg kanskje ikke sagt... han var effektiv, super effektiv og sa nesten ingenting! Sånn... :)

    SvarSlett