torsdag 2. september 2010

press play

Jeg har begynt.

Ikke et nytt og bedre liv, for det er jo en ekstrem overdrivelse vil jeg si. Det er jo ikke noe nytt, for jeg gjør jo omtrent akkurat det samme som jeg har pleid å gjøre hele tiden det siste året. Eller nei, det er ikke helt sant det. Jeg gjør jo nesten ingen av de tingene jeg gjorde ifjor på denne tiden egentlig. Jeg gjør ikke lekser, jeg snakker ikke på skype hele tiden, jeg sitter ikke på rommet alene, jeg gleder meg ikke til jeg har bursdag (for jeg er jo snart på helt feil side av 25. Og dessuten kommer det jo ikke til å komme et smykke, teipet fast med gaffateip til et kort som egentlig er et a4-ark brettet i to, men som allikevel er et av de kortene jeg husker best av alle kortene jeg har fått i hele mitt liv, i posten), jeg drikker aldri kaffe på starbucks lenger nesten (men mange andre steder da) og det er evigheter siden sist jeg var på possumsafari. Så det er vel litt nytt da, men ikke bedre. Det kommer jo ikke til å kunne bli bedre enn hva det var uansett. Ikke noen gang. Ikke helt. Men jeg har begynt et slags liv da kan man si.

Jeg har begynt å rydde på rommet. Er absolutt ikke ferdig, men nå er det mer gulvplass en en liten sti fra senga til døra i hvert fall.

Jeg har begynt å trene igjen. Eller har gjort det to ganger på to uker da, men, fornøyd med det. Ja.

Jeg har begynt å tenke på hvordan den positive posteren min skal være. Jeg vil ta et bilde ute i regnet, for det har jo bare regnet i det siste. Men akkurat nå, nå, når jeg fant ut at jeg skulle det, da skal det være strålende sol og fint vær selvfølgelig. Så får se hvordan det prosjektet går da.

Jeg har begynt med en ørliten brainstorm på de andre oppgavene mine.

Jeg har begynt å ordne opp i ting som må ordnes opp i. Som å søke om special consideration for å få utsettelse på alle oppgavene mine, og snakke med lærerne om hva det er jeg skal gjøre.

Jeg har begynt å lage middag hjemme. Eller vi har begynt med det da. Nydelige kulinariske opplevelser som lasagne, wok, chili con carne og pestopasta. Oj oj oj.

Jeg har begynt å rydde opp på macen. Må kjøpe en ekstra harddisk til tror jeg. Er jo ikke plass til noe her.

Jeg har begynt å betale tilbake penger til alle jeg skylder penger. Og kreve penger fra de som skylder meg penger.

Jeg har begynt å slutte og bite negler. Det må jeg inrømme at jeg faktisk har begynt på to ganger. Da den første begynnelsen sluttet veldig fort.

Jeg har begynt å ta bilder igjen. Noen. Eller i hvert fall sånn 2. Her er de.





Ja, også har jeg tydeligvis begynt å følge med Kjetil overalt han skal. Også skal han alltid gjøre sånne rare, hemmelige ting som jeg ikke kan si til folk. Snart kan jeg si noe da. På mandag. Også på onsdag.

4 kommentarer:

  1. Onsdag? Hva skjer på onsdag? :p

    SvarSlett
  2. da skal vi ut og trille handlevogn da.

    SvarSlett
  3. å, jeg kunne ønske dere levde det livet dere lever der, her! snart er det gangfest og galla og da skulle dere vært med oss KAKsters igjen. eller drikke øl på ryes fra klokken 14.00 og fnise på jentedoen. peace and love<3

    SvarSlett
  4. Ja, Julie! KAK og ryes! Vi kommer snart!

    SvarSlett