søndag 12. september 2010

Bursdag x mange

Ja, nå har det vært litt mange lange tekstfulle innlegg her i det siste du. Så da vil jeg vise litt bilder fra noe gøy nå. For jeg har det faktisk litt gøy her også. Det er så mange rare mennesker her. Så det er vanskelig å ikke ha det litt gøy innimellom. Og siden det er så mange mennesker, er det mange bursdager og. Litt veldig mange. Neida. Joda. Men i hvert fall. Josefin hadde bursdag for noen uker siden. Men da glemte jeg og ta bilder. Denne uken hadde Daniel bursdag, også hadde Karoline bursdag.

Daniel sin Quiz og karaokebursdag så litt sånn ut:


Kjetil og jeg kjøpte en handlevogn med drikkevarer i gave:)

Også quizzet vi. Her er et flinkt lag. Ingrid, Astrid, Vanja og Jørund.


Her er et dårlig lag. Mitt lag. Daniels Angels. Vi kom på nest siste plass (selvom jeg prøvde å smiske så mye jeg bare kunne med quizmaster). Jeg skylder på litt dårlig engasjement fra lagkamerater (spesielt Daniel B og Monika)


Også hørte Sandra plutselig et rykte om at jeg var "frisør". Så da måtte jeg klippe panneluggen hennes da. Fine og matchende nå. Henriette, Sandra og meg.


Ellers var det mye tull og fjas som vanlig. Silje her i skittentøyskurven.


Pene mennesker på trappa. Linda, Bård, Bjørn Even, Henriette, Silje.


Ekstremt søte vil jeg påstå.


Også har vi selveste bursdagsbarnet Daniel som karaokemester da!

:)


Og igår var det vakre Karolines mexikanske bursdag.


Bursdagsbarn.


mexikanske barter?


Skumle saker. Tequilashots. Men det måtte visst til.



Og dermed ble det macarena i stua etterpå.



Ekte mexikanske Henriette.


Bursdagsbarn igjen. Med bursdagsleke. Godteri. Voksen versjon.

4 kommentarer:

  1. hyundai-kameraet ditt tar fantastiske bilder! :) haha

    SvarSlett
  2. I know!! ja, jeg ønsker meg kamera til bursdag.

    SvarSlett
  3. Litt rart å pynte et prinsessehjerte med avkappa fingre syns jeg... ;)

    SvarSlett