mandag 1. november 2010

Det är inte illa, jag har ju apa, häst och villa

Nei, det har jeg ikke da. Ingen av delene faktisk. Ikke en sekk full av penger heller. Men jeg har hår. Ganske masse tydeligvis. Tror du Pippi våkner opp og ser sånn her ut på håret når hun har tatt ut flettene sine? Tar hun noengang ut flettene sine? Kanskje ikke.



Av andre nyheter:
Jeg var på halloweenfest igår kledd ut som, ja, Pippi da. Det var koselig og ikke skummelt i det hele tatt. Jeg hadde ikke med kamera, og det var deilig! Men angrer litt idag, for har ingen bilder å se på og le av. Hadde med Olga da. Men for å le av de bildene må jeg først fremkalle filmen. Nå har jeg tre filmer å fremkalle. Gleder meg. Men må nok vente til jeg er ferdig med å printe alle oppgavene mine og folioen, så jeg vet at jeg har råd til det, heh, gøy å være blakk.

Søteste Monica har kommet på besøk til oss, helt fra Norge:) Igår. Rett på halloweenfest. Det var såå fint å se henne igjen! Når jeg bare blir ferdig med dette styret mitt, da, da skal vi kose oss da, Monica! I Melbourne, Sydney og Gold coast:) Det blir så bra! Og i mellomtiden har du jo alle andre å leke med! Håper du liker Melbourne like mye som meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar