fredag 5. november 2010

kan det være... ja...

er det det berømte lyset i enden av tunnelen jeg ser?

Tror det.

Håper det.

Folio så godt som ferdig. Mangler bare et arbeid til. Og det får vel bli websiden det da. Den portfoliowebsiden som jeg skal lage til meg selv. Den som jeg ikke har begynt å kode enda. Jeg kan ikke koding. 

Uansett. Har to dager på å gjøre den. Det kan jo bare gå en vei det. Bra. Ja.

Så printe alt på mandag morgen, levere og frihet. På ekte.

Igår var vi på graduation party. Back to black. Jeg gir dere et illustreringsbilde av det. Kommer tilbake med mer senere. Lover.



1 kommentar:

  1. Litt tidlig å gratulere med endt skolegang - men godt at du snart er i mål. Fantastisk! Endelig ja, et lite lys i den lange mørke tunellen. Ønsker deg og vennene dine en morsom velfortjent ferie! Hilsen fra Mamma

    SvarSlett