lørdag 30. oktober 2010

snaaaart ferdig

Det regner i Melbourne idag. Det regner ganske masse. Jeg syns det er litt fint jeg. Det er fint å høre på, også er det fint at ikke alle andre kan gå ut å kose seg i sola (mohahaha). For alle har jo ferie nå. Eller nesten alle. Alle i huset mitt i hvert fall. Alle bortsett fra meg da. Jeg vil virkelig bare bli ferdig, men det går så sakte framover. Og det hjelper jo ikke akkurat når det skal skje så mye gøy rundt meg hele tiden.

Sånn som:

Vi-har-levert-folioen-øl på workshop og rooftop på mandag.




Workshop <3




Tom hadde fått seg stempel. (Som aldri går vekk... seriøst.)

Vi ble plutselig kjent med noen nye mennesker, haha.


Også koste vi oss da.


Kino (Wallstreet 2, rar, sånn passe ok) på den lille rare kinoen på st. Kilda på onsdag (den kinoen som jeg aldri har vært på, og som skal legges ned snart, så jeg måtte jo være med på det). 

Deakin-graduation-øl-og-utstillinger på torsdag. 









Marie har fått muskler, og måtte vise de fram!






Vanja og Henriette demonstrerer hvordan det ser ut som at australske kråker høres ut... :)


Kino igjen på fredag (facebook-filmen, fin, bra, jeg er forelsket i Mark Zuckerberg! For en herlig irriterende, men genial personlighet). 

Bursdagsfest for en i klassen i kveld (Men den skal jeg være flink og droppe). 

Marie og Sandras Cheerleading nationals finale på søndag formiddag (som jeg også tror jeg må droppe, selvom jeg har såå lyst til å gå. Har aldri vært på en cheerleadingkonkurranse før. Og jeg sier bare: Bring it on! Elsk!). 

Også er det jo halloweenfest på søndag kveld da. 

Og det hjelper jo ikke heller med "Vi bare går på kafé og koser oss vi", "Vi bare går å shopper og koser oss vi", "Vi bare går ut i sola og koser oss vi", innimellom alt det her. 

Æsj. Jeg må bli ferdig. Snart. Helst nå med en gang. Men det går så sakte framover. Klarer ikke å konsentrere meg.


Ps. Jeg er så glad for at jeg har så fine venner her i Melbourne. <3 Kjærleik til dere alle!

5 kommentarer:

  1. haha, å herlige bilder. DU er herlig. Takk for at du er deg <3

    SvarSlett
  2. Hvis det er noen trøst, så må jeg sitte inne i dag å jobbe med documentation... Mens alle andre i huset mitt er ute på cafe og har det kult i sola! Hører jeg workshop?

    SvarSlett
  3. Det er litt trøst faktisk :) Workshop, hmmz, interresant, men jeg må være veeeldig produktiv idag!

    SvarSlett
  4. Har KJETIL stjælt mobilen-posen min?!

    SvarSlett
  5. Det har han nok! Må huske å trademarke vettu.

    SvarSlett