torsdag 25. november 2010

Roadtrippin

Ja, så etter noen dager i Sydney, var det på tide med litt ekte roadtripping opp til Byron Bay. Jeg liker å kjøre bil. Eller, nå var det jo Kjetil som kjørte hele veien da, men jeg liker å sitte på i bil også. Sånn istedenfor å fly. Det er jo så trivelig. Man kan stoppe hvor man vil, spise hva man vil, også får man sett fine ting langs veien. Som for eksempel kenguru. Og en kjempebanan.



Ååja, vi kjørte over Harbour Bridge da :)



Når vi kom oss litt utenfor byen, stoppet vi for å spise frokost. Og siden vi syns denne rasteplassen her var så ekstremt hyggelig, så ville vi jo ta et bilde av oss selv der vi satt intill motorveien, under et kjempeskilt, midt i solsteika, og smurte på brødskivene våre med "kniver" laget av sammenbrettede plastkopper fordi vi hadde mistet de ekte knivene som vi akkurat hadde kjøpt (men som jeg fant i bagen min den siste dagen før vi dro hjem..) såklart. Så Therese fikser med selvutløseren.

Jeg trykket på knappen, løp tilbake og satte meg ned og smilte litt da, så fint som jeg bare kunne. Men Olstadsterne bare: Jeg tror kanskje det tok bilde for litt lenge siden...

Ja... det gjorde det visst.



Neste forsøk. Litt mer enn 5 sekunder da kanskje. Jadda. Det ble jo supernydelig dette.



Så kjørte vi langt og lengre enn langt. Helt til vi kom til stedet med det fantastiske navnet Bulahdelah. Der spiste vi is. Det var varmt. Det så sånn her ut i Bulahdelah.








Ja, her ser du forresten den fantastiske Getzen vår. Fin ikke sant? Den gikk så det suste den. Hvertfall i nedoverbakker.

3 kommentarer:

  1. åhhh!
    åhhh.
    ååååh.

    jeg vil også være med.

    SvarSlett
  2. fantastico! getzen går som ett lyn. en liten reise i tid er den.

    SvarSlett
  3. Vi tar en tur et sted når vi kommer hjem til Norge da Heidi. Ja:)

    SvarSlett