tirsdag 9. november 2010

Jeg er friii

Ja, jeg fikk endelig levert alt jeg skulle (folio og oppgaver) på mandag, så nå er jeg glad! Min første dag med frihet har jeg brukt til å vandre rundt i solen i shorts, tskjorte og sandaler, brukt mine aller siste penger på en burger på grilled, sendt Silje og Mats (ja, Mats har jo kommet på besøk:)) avgårde til Cairns, ryddet på rommet, sett på film og planlagt tur:) Jeg liker det.

Imorgen drar jeg til Sydney. Kjetil, broren til Kjetil, Øyvind, og jeg. Vi skal være i Sydney i to dager, så leie bil og kjøre opp mot Byron Bay hvor vi skal møte Monica, Monika og Vanja. Jeg gleder meg. Jeg vil se på operahuset, bade, sole meg, kose meg og kanskje surfe forhåpentligvis. Har jo ikke surfet enda. Etter 1 år og 4 måneder i Australia. Det er jo for dårlig rett og slett. Også kommer vi tilbake til Melbourne på mandag. En litt ekstra lang langhelg. Jeg liker det og:)

Vi tar flyet kl. 1045, det betyr vel at jeg må stå opp sånn 0730, så jeg skulle jo sovet for lenge siden egentlig. Oj. Snakkes.

2 kommentarer: