mandag 15. november 2010

Jet Blast

Jeg har kommet "hjem" fra ferie! Fin ferie. Varm ferie. Jeg har sett operahuset. Jeg har badet. Jeg har solt meg. Jeg har kost meg. Jeg har ikke surfet. Jeg har vært 8 timer på flyplassen i Coolangatta. Bilder får dere se snart. I morgen sikkert. For jeg orker ikke ordne med det nå.

Okey et nå da. Fra mobilen.


Sole seg på Bondi Beach i Sydney. Veldig riktig i November.

Nei to.


Sole seg på Coolangatta flyplass. Veldig... hmz... feil, men fint uansett. LOL.

4 kommentarer:

  1. Gøy - Ser på TV-program fra Bondi Beach akkurat nå - tenk - der har du vært.... Oppmuntring: Fullt snøkaos i dag. Biler ut av veien. Måkebiler. Full fyr på peisen.

    SvarSlett
  2. aaahah. ikke feil. bare best.. og gøy :)

    SvarSlett
  3. Ahhhh, Bondi Beach. Heldig du er som er nede i varmen, her er det så kaldt. Stranda frister veldig. Vil tilbake !

    SvarSlett
  4. Ja, det er så deilig i Australia nå for tiden da:) Gruer meg til å dra hjem, men det tenker jeg ikke på enda!

    SvarSlett