torsdag 25. november 2010

rydde. vaske.

Vi rydder i 19/16 Courtney street idag. Vi rydder fordi vi skal ta bilder av ting. Fordi vi skal selge ting. Fordi vi ikke trenger de lenger snart. Fordi vi skal flytte. Hjem. Til Norge. Æsj. Jeg vil være her mer.

Men når jeg sier vi, så mener jeg Kjetil forresten. Kjetil er flink. Jeg sitter jo i sofaen og blogger jeg. Jeg er ikke så flink akkurat nå. Men jeg får vel gå å være litt flink jeg og da. Får jo litt dårlig samvittighet her jeg sitter. Se så flink Kjetil er da! Wow!



Legger vel forresten ut noen fler bilder fra vår fine lille roadtrip litt senere idag jeg kan jeg tenke meg. Nå skal jeg gå å være flink.

2 kommentarer:

  1. jo, takk for det du! det kjøleskapet der var ikke så rent når det var nytt engang.


    joda. skulle ønske vi hadde såpe.

    SvarSlett
  2. Haha. Enig. Neida. Jeg vasker jo ikke.

    SvarSlett