søndag 3. oktober 2010

sommer. nesten. litt i hvert fall.

De første dagene av Oktober har vært ganske fine. På fredag var det på en måte den første sånn ordentlige varme dagen. Mennesker i shorts og tskjorte. Liker det. Vi grillet i sør hos Marie, Astrid, Sandra og Henriette. De har så fin bakgård. Litt misunnelig på det. Men så lenge vi får komme dit så er det jo greit.

Vi spiste hamburgere og drakk øl.










Og grillet marshmallows med jordbær- og vaniljesmak (anbefales ikke så veldig. Hvis du trodde marsmallows ikke kunne bli søtere...).




Også lo vi ganske masse av Josefin. En av de morsomste jeg vet om. Svensk vettu.


Og koste oss.






Senere på kvelden dro vi på ScanArt.

På lørdag hadde Ingrid bursdag. Hun og Sandra inviterte oss på middag. De hadde laget kyllinglasagne (en glutenfri til meg da. Snille.). Så utrolig godt! 


Ingrid var fin.


Linda lagde prompelyder i armhulen.

Også lo vi ganske mye. Det var kos.




Vi drakk vin og spiste muffins og en rar hvit firkanta glutenfri ting. Hehe.


Etterpå gikk vi ut i Fitzroy. Vi var ute alt for lenge. Hadde jeg absolutt ikke planlagt. Har jo så mye lekser jeg må få gjort. Haha. Uff. Men det var gøy. Også var det jo bursdag. Astrid og jeg fant ut at vi skulle gå hjem. Vi bor jo ikke på samme sted, så jeg måtte gå sånn halve veien alene. Det var første gang jeg har gått hjem alene. Jeg går aldri hjem alene. Tror liksom det er skummelt. Men Melbourne er fint på natta. Og siden vi ikke var nede i sentrum, så var det ikke så mange fulle irriterende mennesker på veien heller. Så det var faktisk ikke så skummelt. Også fikk jeg jo litt trim. Også sparte jeg penger på å ikke ta taxi. Lur jeg. Ja. Idag har jeg sitti i sofaen i pysjen hele dagen og drukket te og gjort webdesignlekser. Det går sakte men sikkert.

4 kommentarer:

  1. Haha, så söt du är! Du är morsom!:)

    SvarSlett
  2. Veldig fin helg! Lo så mye på bursdagen at jeg fikk vondt i kjeven! :D Fine bilder, du er flink! :)

    SvarSlett
  3. Takk da:) Veldig fin helg ja!

    SvarSlett