onsdag 13. oktober 2010

Park og kos

I dag er det oktobervær. Sånn ekte oktobervær skal være. I Norge. Ikke her. Her skal det jo være sommer hele tiden. Det er jo Australia. Men ikke i dag. I dag er det regn. Sånn irriterende småregn som er hele tiden. Også er det surt og blåsete. Og jeg som hadde på meg conversene mine ute da. De med hull i. Mange. Jeg ble jo klissvåt på føttene. Gidder ikke det. Det er hull i alt jeg eier snart. Har ikke råd til å kjøpe meg noe nytt. Ikke tid heller forsåvidt. Så derfor syns jeg at det bare må være sommer og sol, sånn at jeg bare kan gå i shorts og t-skjorte hele tiden. Sånn som på søndag. Søndag var en fin dag. Søndag var sånn alle tenker at det er i Australia hele tiden. Sol, varme, park, strand, palmer, grilling, venner. Sånn liker jeg at det er. Sånn som dette.

Tha gang

Jentene fra the Mansion. Se litt nøye etter på håret til Josefin. Ja, hun har klipt bort alt håret hun. På den ene siden da. Gal. Kul.



"Koffor tar du bilde av tissen min?" Jeg tar vel ikke bilde av tissen din, Bård. Det er bare det at du har lagt deg så langt unna at jeg må zoome helt villt mye inn for å i hele tatt se at det er deg skjønner du vel.
Men nå derimot. Mohaha.

naw
Ole syns det var så kaldt han. Så kaldt at han måtte ha på seg ulljakke, vanter og skjerf.


Tha bbq-crew


Tha b-day kidz. Ja for Kjetil hadde bursdag på mandag, så dette var da en casual bursdagshangout (eller hva det var de kalte det) for begge to.



Kveld. St. Kilda er vakkert.

Også skatet vi litt. De andre skatet. Alle har kjøpt seg skateboard/longboard jo. De er kule. Jeg vil også ha, så jeg slipper å løpe ved siden av. Det er slitsomt.


Sånn vil jeg ha det. Sånn som denne dagen. Helst hver dag. Skjønner jo at det ikke går. Men ofte da. Ofte vil jeg ha det sånn.

4 kommentarer:

  1. bilde nr3 fra bunn. digg ass!

    SvarSlett
  2. Hadde vært enda litt mer super om du hadde vært her Heidi!
    Takk Kjetil, liker det sjæl:)

    SvarSlett
  3. ..også liker jeg det siste da, åffkårs :p

    SvarSlett