mandag 4. oktober 2010

oktober

Jeg gruer meg til resten av oktober. Jeg gruer med til bursdagen min. Jeg gruer meg til presentasjonen av Museo Italiano-oppgaven. Jeg gruer meg til pappa sin bursdag. Jeg gruer meg til alle andre leverer portfolioen og får ferie. Jeg gruer meg til den dagen. Den dagen jeg ikke vil skal komme. Den dagen jeg så gjerne vil være hjemme i Norge, men er her. Alene. Den dagen jeg vil være med på, men som jeg ikke vil skal finnes. Den dagen jeg aldri mer kan se han igjen. Aldri. Jeg gruer meg.

5 kommentarer:

  1. <3
    Den dagen kan jeg holde deg i handa hvis du vil. Hele dagen.

    SvarSlett
  2. Jeg synes du er veldig flink jeg Therese! Og jeg kan tenke meg at du slipper å være alene, jeg vet jo hvilken herlig gjeng som finnes der nede sammen med deg <3

    SvarSlett
  3. Og i dag har du forresten bursdag, så da synes jeg du skal ta en skål for deg selv og din pappa! Gratulerer med dagen søte! <3

    SvarSlett
  4. Takk Julie:) Det var en ganske fin bursdag også. <3

    SvarSlett