torsdag 21. oktober 2010

sol, varme, fint

Oj, det er bare så veldig deilig her i Melbourne idag at jeg bare må informere verden om det. Jeg klarer ikke sitte inne engang. For det er så perfekt ute. Det lukter sommer. Det lukter sol. Trær. Lyden av fugler og noen fly og mennesker som ler. Jeg vil bare være ute og ta alt inn over meg. Selvom jeg har mye å gjøre, gidder jeg ikke tenke på det. Ikke nå. Jeg sitter bare ute på balkongen og spiser frokost. Fruktsalat med yoghurt. Nam. Følger med på flinkeKjetil som trener i trenigsrommet vårt i bakgården. Lar de blåhvite leggene mine få litt sol. Etterpå skal vi grille i park1 borte ved Linda, Thomas og Daniel. Jeg skal sitte der og kjenne at det er varmt. Le av alt det rare og merkelige som Thomas alltid sier. Det blir fint det. Også skal vi bort på Deakin (universitetet som de andre går på. De som kom ned hit i Januar. De som ikke går på RMIT der hvor vi går vettu) og se på utstillingene Vanja, Kim, Monika, Karro, Ingrid, Sandra, andre Sandra, Astrid og Marie har jobbet med i det siste. Det blir også fint det. 

Men ja, det var bare det jeg ville si egentlig. Så snart kommer det nok noen fine sommerbilder som dere kan se på og bli misunnelig. For jeg hører rykter om at det har begynt å snø i Norge. Oj, nå kjennes det faktisk ut som jeg blir litt solbrent på føttene, så får vel gå inn å dusje og smøre på meg litt solkrem tenker jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar