mandag 3. mai 2010

Harajuku

Det har skjedd mye i det siste. Det har egentlig vært fint, selvom det er litt slitsom og da. Men det er fint å gjøre masse ting så jeg slipper å tenke så mye på savn og skole. Det er så mye å gjøre med de oppgavene våre, men jeg orker liksom ikke tenke på det hele tiden heller. Må ha litt fri innimellom også. På torsdag var vi på bursdagsfest til en jeg egentlig ikke kjenner, men gøy var det. Det var asia-tema. Temafester er veldig populært her. Så alle hadde kledd seg ut, og de hadde sushi og asiatisk musikk. Fint. På fredag var det arrangert en "social evening in the name of research". Vi driver jo og designer alkoholflasker, så alle skulle møtes og drikke gin, absinth, sherry og vermouth. Hehe. Skole er jo litt gøy og da! På lørdag var vi på kino og så Kick-Ass, En fantastisk film som alle må se! Barn som er superhelter/henrettelsesmaskiner... haha, fantastisk morsomt, men ganske blodig da! Når vi kom hjem var det fullt slurpeeparty i leiligheten. Mye løfting av folk... også tråkket noen på den nye fantastiske DVD-spilleren vår.. men tror den virker ennå da. Håper det. Også var det søndag. Søndager er alltid litt sånn rart. Det er fortsatt helg, men du vet at det er mandag dagen etter, også føler du at du må gjøre noe fornuftig siden du tross alt ikke har gjort så mye fornuftig resten av helgen. Jeg fikk ikke gjort så mye fornuftig... Men siden søndager ofte er litt sånn kjedelige, så har Kjetil, Silje og jeg har startet en slags liten tradisjon om å gå ut og spise på søndager. Gjerne på steder vi ikke har vært før. Det er koselig syns jeg.

Her er litt blider fra asiafesten:

Jørund, Kjetil, Vanja, Monika og meg er klare til å gå.


Ninja-style-Josse. Best!


Ole helt som vanlig egentlig... :)



Ingrid, Monika og meg. Candy and Sushi (Y)


Men nå er det mandag og jeg må gjøre noe fornuftig. Så nå skal jeg begynne med det. Ja. Må bare sette sammen kindereggleka mi først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar