mandag 31. mai 2010

1 uke til frihet

Ja, det er bare en uke igjen til vi har levert folioen og har ferie. Det skal bli så fint det. Jeg er litt umotivert til å gjøre siste finish på oppgavene mine, så jeg gjør alt mulig annet istedenfor. Vaske klær, se på Carnivale, le av GP-Didrik sin skjorte, facebook, gå å spise suppe på suppestedet, men så er det stengt der også må vi gå på mr. Tulk istedenfor og bestille tre like supper (for der hadde de bare en type suppe) og tre like isteer med sugerør (til isteen asså, ikke suppa) og se litt ut som vi er i barneselskap, også ler servitørene litt av oss. Men det er fint. Finere enn å gjøre ferdig leksene mine. Men jeg skal gjøre de ferdig asså. Og de skal bli så vakre, og jeg skal printe de på vakkert papir og ta vakre bilder av dem. For jeg har kjøpt en vakker folio fra den ganske så fantastiske butikken Zetta Florence til 150 dollars og håndlagde plastlommer til 40 dollars, hjelpes meg. Så den folioen og de plastlommene kan jo bare å ha vakre arbeider i seg. Ellers blir de litt fornærmet tror jeg. Og det vil vi ikke ha noe av.

Men ja, ferie ja. Dere burde glede dere til det dere også. For da kommer det kanskje noen litt mer spennende blogginnlegg fra denne kanten av jorda. Og ikke bare sånn tull som jeg har lagt ut i det siste fordi jeg trenger å ikke gjøre lekser, men noe annet en liten stund. Jeg lover at jeg ikke skal skrive noe mer om lekser eller printing eller skole eller folioer da. Bare gøye ferieting. Som roadtrip og dyr og natur og spennende steder og nye opplevelser og caféer og øl og vin og utstillinger og konserter og fine venner og nye sko kanskje, for det begynner å bli hull i mine nå. Så det burde dere glede dere til ja.


Her har dere et bilde av meg og revegenseren min. Bare sånn at dere ikke skal glemme hvordan vi ser ut.


Nå->Leksetid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar