torsdag 13. mai 2010

spennende

Vil bare meddele at jeg fortsatt lever. Er bare begravet i en stor haug med umedgjørlig skolearbeid. Gleder meg så til mandag, for da har vi endelig levert den hmm... fine... fantastiske... flotte... ånei... forferdelige var det ordet jeg lette etter ja, CSD-en (communication design strategy. Åja, fancy ord, jeg vet). Sender ut litt hat til den. Hat. Sånn. Så har ikke så mye mer spennende å fortelle. Bortsett fra at Silje hadde bursdag i går da. Hurra! Hun ble 23 år, og mener nå at hun er blitt kjempegammel. Glad jeg bare er 22! damdidam. Ja. Så vi skal til Gertrude Street og spise tapas idag for å feire. Det blir fint å komme seg ut av leiligheten/elendigheten litt. Ellers ble jeg litt glad når jeg så at det ikke skjer så mye annet spennende i resten av verden heller.



Fikk en følelse av at jeg kanskje ikke går glipp av så mye selvom jeg sitter isolert på en øy midt i Stillehavet (eller det Indiske hav egentlig kanskje).

2 kommentarer:

  1. Haha, siste nytt er at kongen fortsatt er konge.

    SvarSlett
  2. håh, det var da enda godt! Leve Kongen!

    SvarSlett