onsdag 26. mai 2010

Pop

Av en eller annen grunn, så føler jeg plutselig at jeg har ganske god tid på å gjøre ferdig oppgavene nå. Kommer sikkert til å angre på at jeg har skrevet dette om noen dager, når jeg kommer på at det er tusenvis av ting jeg har glemt og jeg føler at jeg ikke blir ferdig med noen ting... Det er jo tross alt bare 12 dager igjen til folioen skal leveres! Men men, fint å ikke føle seg stresset en liten stund da. Men i hvert fall... Siden jeg føler at jeg har litt god tid, kan jeg ta meg tid til å gjøre litt andre ting også. Som å for eksempel sitte i stua og skravle med Silje og Daniel, noe jeg gjorde istad. Også plutselig skjer dette. Veldig random... 

Daniel: Det ligger en Passion Pop under sofaen. 
Silje og Therese: Hæ?
Daniel: Det ligger en Passion Pop under sofaen. Rett under deg, Silje.
Silje og Therese: Hæ? Haha. Næsj. 
For vi kunne ikke huske sist det var noen her som drakk Passion Pop. Og med noen så mener jeg såklart Bård eller Ole, de er jo tross alt de eneste som faktisk drikker Passion Pop i hele Australia tror jeg.
Daniel: Jo, se under der da.

Silje stikker hånden sin under sofaen og gjett hva hun finner. En Passion Pop. Jah. Og det er ikke så rart at vi ikke kunne huske sist det var noen her som drakk Passion Pop, for det fine var at den ikke var tom engang. Det lå en uåpnet Passion Pop under sofaen vår. Så da blir det fest idag også da :) Neida. Alt dette var bare tull! Neida, det var ikke det! Det var bare tull at det blir fest idag, det blir det jo såklart ikke, det er jo Onsdag, og vi er jo ikke helt gærne heller! Men på fredag, da blir det fest, fest med Passion Pop :)

(Og til Bård eller Ole: Du kan bare glemme og få tilbake den Passion Popen! Finnern er vinnern!)

1 kommentar:

  1. ehm, jeg må bare nevne da, sånn helt tilfeldig, at på hadetbra festen til monica og ryan gav jeg og vanja en passion pop til både monica og ryan. Så. Og Ryan likte ikke passion pop. Kan jo hende, litt at det kan være den. Bare nevner'e lizzzom .
    Kos dokk med sånn pop. :)

    SvarSlett