søndag 23. mai 2010

!pw 'LI

Jeg tror 17. mai forfølger meg litt! Bare se hva jeg så på Sportsgirl her for to dager siden. Dette kan neppe være tilfeldig! Røde, hvite og blå klær, og det der er en slags 17. may-sløyfe vil jeg påstå! legg forøvrig merke til at den er feil vei, eller det de tror er riktig vei her da... australske asså... må jo le litt av de da stakkars.


Ellers så er det mulig at jeg har blitt litt ekstra patriotisk av å feire 17. mai i utlandet. Noe de fleste ikke-norske synes er litt merkelig tror jeg. Fikk denne fine kommentaren av Ipek (en fantastisk jente fra tyrkia i klassen vår) på facebookchat igår:



Men nå vil jeg få påpeke at Ipek ikke engang husket hvilken dag den tyrkiske nasjonaldagen er på da. Så hun vil nok aldri skjønne nordmenns forkjærlighet for 17. mai, og Kongen selvfølgelig (eller er det bare meg det kanskje).

Og bare sånn for dere (mest mamma) som ikke er venner med meg på facebook, jeg har ikke fått meg rosa hår, men syns jeg kledde det litt bra da, så kanskje jeg plutselig skal farge det sånn. Ikkesant?

2 kommentarer:

  1. hihi, arti med den utstillingsdukken!

    ps. farg håret rosa da;)

    SvarSlett
  2. Jo-da, du er faktiskt riktig så søt med rosa hår.
    Sender også en hilsen fra PIA - hun er hjemme for et par uker nå :o)

    SvarSlett