onsdag 28. april 2010

trøtt

Jeg har lyst til å sove nå, men det kan jeg jo ikke. Vi må ha med 4 logoskizzer til imorgen og jeg har bare laget 3. Neida jeg har ikke bare laget 3. Jeg har ikke laget noen. Uff. Også er jeg sulten egentlig. Men da må jeg gå helt ned på kjøkkenet for å lage mat, og dessuten har jeg ikke noe mat jeg har lyst på heller. Kostholdet mitt er blitt litt ensformig syns jeg. Appelsin. Egg. Glutenfri musli med yoghurt. Te. Sushirolls. Glutenfri pasta. Taco. Hva skjedde med å lage nye spennende ting? Med urter og grønnsaker? Husker ikke lenger hva jeg pleide å spise jeg. Hva spiser man? Savner kokebøkene mine. Savner å ha et kjøkken med brukelig utstyr i. Og Jacobs, åå Jacobs.

4 kommentarer:

  1. jeg husker heller ikke hva som er vanlig å spise. jeg spiser bare pasta. jeg pleide å elske det.

    SvarSlett
  2. Bakt laksefillet med grønnsaker
    Grillet kylling

    Er jo en start :)

    SvarSlett
  3. Det er det søteste bildet jeg har sett. Ever!

    SvarSlett
  4. Ja, jeg er så søt når jeg er trøtt og uten sminke! haha:) Takk for tips R, skal prøve det ut til uka jeg tror jeg. En tur innom vic market kanskje.. hm..

    SvarSlett