mandag 19. april 2010

schmuke

Endelig er der verste uka noensinne i Melbourne over.
Mandag: Innlevering av plakat og bare generelt feil, feil, feil.
Tirsdag: Fikk ny oppgave. Trøtt, trøtt, trist!
Onsdag: Stresse verre med å gjøre ferdig to oppgaver. Skrive rasjonal, Printe, skjære, brette, lime, sånne ting som aldri går som det skal vettu.
Torsdag: Siden ting selvfølgelig ikke hadde gått som de skulle dagen før -> stå opp kl.7 for å stresse til Dinkums og stå i printekø. Etter 10 min skjønte jeg at jeg aldrig ville bli ferdig, for ca alle andre skulle visst også printe alt rett før innlevering. Så løpe til skolen og printe der isteden (noe som gikk overraskende bra! Bare litt feil farger.) Innlevering av Café Vue-macaroonboks, -sjokoladeboks og -pose + katalog for botanisk hage (hvor halve var printet på fint papir som jeg ville ha, og andre halve var printet på stygt Dinkumspapir fordi jeg var stresset når jeg skulle kutte A3 arkene mine i to, så jeg fikk halve bunken 1 cm mindre en A4 og halve 1 cm større en A4. Og dumme printeren på Dinkums tar jo ikke papir som ikke er i A-størrelse, så de for korte arkene ble helt ubrukelige!) Men uansett... fikk levert i hvert fall. Men tror du vi fikk litt velfortjent pause fra skoleoppgaver etter dette? Neida! Vi fikk utdelt to nye oppgaver med en gang, sammen med litt kjeft om at halve klassen kom forsent til innlevering, og hvor uprofesjonelt det var og blablabla. Jeg var jo der alt for tidlig, så det var ikke min skyld i hvert fall!
Fredag: Trøtt, trøtt, trøtt! Måtte gjøre flashoppgaven som skulle være ferdig til klokka 5. Resten av dagen husker jeg ikke engang!
Lørdag: Eneste lite lyspunkt i uka. Vi var på Docklands (en bydel her i Melb) for og ta bilder og gjøre litt research til den ene nye oppgaven vår. Det var sol og vi spiste is og det var ganske fint egentlig. Gøy å ta litt bilder igjen også. Også hadde vi noen folk over for å feire den nye blå sofaen vår.
Søndag: Trøtt, trøtt, trist. Sove, spise glutenfri pizza på et sted som het Pizza... Sove. 
Såå, ja, det var min teite uke! Hvordan var din uke?

Her får dere se litt bilder av Docklands, ganske fint da.




Ny sykkel!



Silje poserer så fint for kameraet!



Eh..nam!


Kjetil vil ha iiiiiis




Fin butikk som jeg ønsker meg alt inni


For eksempel fine bokstaver :)




Og så tok vi trikken hjem

5 kommentarer:

  1. ja, enig med kara.

    uka di hørtes fæl ut.
    bra det snart kommer noe gledelig i posten ;)

    SvarSlett
  2. ja, enig. Kommer det noe gledelig i posten?

    SvarSlett