fredag 9. april 2010

Jeeeejjjeejeej

DA, vil jeg bare fortelle at jeg, etter lang tid, mange mailer, mye irritasjon, noen mer og noen mindre hjelpsomme Department of immigration-ansatte, folk som ikke kan sine egne regler, feilinformasjon, utelatt informasjon, to turistvisum, et bridging visa (som jeg ikke visste om engang når jeg hadde det, men fikk vite om i ettertid...), litt antageligvis ulovlig opphold i Australia, litt ulovlig opphold utenfor Australia, mye forvirring, tilbaketrekking av søknad, tilbaketrekking av tilbaketrekkingen av søknad, litt stressing, en lang klage, byrokrati på høyt nivå og en telefon (eller flere da, for de er jo aldri på jobb på sånne kontor, så man kommer jo alltid til telefonsvarer) jeg gruet meg så mye til å ta at jeg måtte manne meg opp i sånn en haltime før, fordi ja, jeg har telefonskrekk, men ja ihvertfall, jeg har endelig fått mitt eget helt ekte australske studentvisum





Det er jo helt fantastisk! Og uten å betale for ny behandling til og med, sparte 540 dollars på det, fornøyd! Ca. 1000 kilo lettere nå faktisk.

2 kommentarer: