onsdag 28. oktober 2009

Siden søndag har jeg

1. Blitt ferdig, helt ferdig med mitt første semester i Melbourne. Rart og deilig på samme tid. Glad jeg har to igjen da.
2. Drukket øl klokken 10 om morningen på en mandag, på skolen sin regning! RMIT<3
3. Sagt hadet til en venn som ikke kommer tilbake igjen, oj, det ble et dikt det nesten, men litt trist var det hvertfall.
4. Ikke helt skjønt at det er ferie ennå. Går rundt med følelsen av at jeg har noe jeg må gjøre.
5. Funnet ut at jeg er litt lav... rekker ikke opp til taklampa mi når jeg står på en stol engang jo!

6. Glemt å kjøpe lyspære... sitter i mørket...
7. Kjøpt to par solbriller for 20 dollars, fornøyd med den.
8. Gått i shorts og t-skjorte, fordi det er sommer, haha, fornøyd med den og.
9. Levert min første film på mange år til fremkalling, gøy!
10. Våknet tidlig hver morgen fordi det kommer sol inn vinduet og lager stekeovn av rommet mitt!
11. Rotet til hele rommet med papir og klær og ting og...rot...

12. Vært på IKEA og kjøpt en kasse til alt rotet, så nå er det bare å gidde og begynne å rydde da, heh
..
13. Funnet ut at jeg kan spise epler hvis jeg bare skreller de først :)
14. Slappet av i parken.
15. Kastet ball i parken.
16. Gledet med til å komme hjem til Norge!
17. Gruet meg til å reise fra Melbourne!

Legger ved to bilder som oppsummerer hvordan det er å være i Melbourne og ha fri:)



Gratis øl på morningen kan lett bli til en veldig morsom handletur senere... Haha... Julepynt er også veldig populært her forresten!


1 kommentar:

  1. Jeg går på La trobe University i Bundoora, snart ferdig med første av tre år! Skal ta en bachelor i creative arts:) Er RMIT like bra som jeg hører at det er eller?

    SvarSlett