onsdag 7. oktober 2009

Bra uke :)

Etter mange telefoner med Department of Immigration and Citizenship, mye fram og tilbake til International Students Office på skolen, og andre eposter og telefoner, virker det endelig som om vi (Kjetil og jeg) har fått studentvisumene våre i orden. Vi får vel ta mesteparten av skylden selv da, ettersom vi ventet helt til siste liten med å søke, men nå er vi i hvert fall ekte australske studenter, og ikke bare turister lengre :)

I dag har vi også skaffet oss nytt modem, så nå kommer vel forhåpentligvis internett til å virke litt bedre en det har gjort hittil også :)

Og i går fikk jeg endelig tilbake magasin-oppgaven min, som våre to veldig distré lærere hadde klart og rote bort, og ikke nok med det, men jeg fikk også HD (high destinction) på det, som er den beste karakteren :)

I morgen har jeg bursdag, så da skal vi ut og spise tapas :)

Og på lørdag blir det bursdagsfest for
Kjetil (som blir 24år til søndag) og meg, og da skal vi lage glutenfrie brownies :)

Alt i alt vil jeg si at dette er en veldig bra uke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar