mandag 2. november 2009

Hjem...eller bort...

Da sitter jeg på flyplassen i Melbourne og venter på min aller første flytur helt alene! Haha, var kanskje på tide det og.. Har litt blandede følelser for å dra hjem. Det er så deilig å ha ferie og være i Melbourne med fine mennesker og sol og sommer, men det skal bli koselig å komme hjem og se alle sammen igjen da såklart! Selvom det er høst/vinter. Det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem til Oslo er å kjøpe undertøy! Hehe, her finnes det nesten ikke undertøy her... Hva går folk med? Du har to valg, enten undertøy med bamser og Hello Kitty, gjerne med blonder og rysjer, eller så må du handle på Target/Big W som er sånn OBS-llignende, kjedelige butikker! Også skal jeg klippe meg:) Gleder meg såå til å klippe meg hos Anne Marie igjen! Hun er best:)
Jaja, jeg får vel gå på flyet jeg nå da...

På lørdag var vi på Halloweenparty:)
Fine?








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar