fredag 9. oktober 2009

25 Wæææ

Ja, da var jeg 25 da plutselig... hmm... høres så gammelt ut! Snart 30 jo! Men hadde en veldig fin bursdag da:) Blomster på døra, hyggelige telefonsamtaler, meldinger og heliumballonger i massevis! Haha, til og med en som spilte musikk! Litt flaut og da, når Trine og Kjetil kom med syngende ballonger inn i klassen midt i timen! Men var koselig da:) Også hadde de bakt muffins (glutenfrie såklart) til meg og, så snillt!





Haha, gøy å vandre rundt i byen med en musikkspillende ballong på slep!

Senere på kvelden dro jeg og mine fine norske venner ut og spiste, noe som endte med sang, trompetmusikk og kake med stjerneskudd. (Takk Mats! Ble jo bare en smule flau igjen, haha....) Så var det ut for å ta noen øl etterpå da, morsomt, morsomt, morsomt:)

Så, selvom det var litt rart og feire bursdagen sin på andre siden av jorda, med bare nye venner (bortsett fra Kjetil da), var det veldig fint også! Fikk jo til og med litt ekstra lang bursdag. 33 timer, var det ikke det vi ble enig om til slutt... haha:)

2 kommentarer:

  1. Titter innom bloggen din for første gang i dag jeg =) Kommer gjerne tilbake også!
    Gratulerer så mye med dagen! =)

    SvarSlett