fredag 16. oktober 2009

æsj

Når jeg var liten, sånn på barneskolen, så var det liksom litt fint å være syk da. Ikke sånn veldig syk, bare så mye syk at jeg ikke trengte å gå på skolen. Da kunne jeg ligge i soffaen med dyna mi og se på tv og sove, også fikk jeg te og tegneserier av mamma. Det er ingen som kjøper tegneserier til meg nå... Teen må jeg lage selv. Men så glemmer jeg å drikke den opp, fordi først er den for varm og jeg vil jo ikke brenne meg heller, også setter jeg den på sengekanten under vinduet, og når jeg husker på å drikke av den, så er den selvfølgelig blitt kald. Kald te er ikke noe særlig godt, hvis det ikke er iste da, som jo er meningen at skal være kald. Isteen på Empress of China er ikke så veldig god. Den smaker bare sukker! Jaja, jeg er hvertfall blitt syk igjen:( Det er ganske dårlig gjort egentlig for det er jo ikke så lenge siden jeg var syk! Kanskje kroppen min tror den er i Norge, for der er jo alle syke for tiden... Men nå var jo Silje var syk i begynnelsen av uka, så jeg er vel blitt smittet av henne, æsj dumme kropp. Så her har jeg befunnet meg i to dager nå:



Igår orket jeg heldigvis å gjøre ganske masse skolearbeid da. Og det var veldig flaks, for på tirsdag klarte jeg å slette hele mappen med alt skolearbeidet jeg har gjort dette semesteret... Men heldigvis hadde jeg tatt backup av det meste, så det var bare en oppgave som ble helt borte, og tre som jeg mistet all reseachen til. Jeg vet at de fleste sier at jenter kan gjøre mer en en ting på en gang, og det er jo kanskje sant, men ikke så mye mer tror jeg. Hvertfall ikke scanne ting, skype, overføre ting til en ekstern harddisk og slette ting sånn at det er plass til å lagre det som ble scannet samtidig. Eller er det bare meg? Men idag er jeg helt ubrukelig egentlig... Har sett på Gossip Girl, Flight of the Conchords, prøvd å sove, noe som ikke er så lett siden det er 100 grader på rommet, ja, når jeg ikke orker å bevege meg lengre en bort til badet og tilbake til senga, daa, ja da skal det være strålende sol og sommer ute. Jaja, siden forrige uke var så bra, så kunne vel ikke denne uka også være det!

1 kommentar: