tirsdag 10. august 2010

Fly. Lenge.

Da sitter jeg i på flyplassen i Singapore og kjeder med ganske mye egentlig. Jeg var jo så lur engang at jeg sperret kortet mitt for bruk i Asia (og kanskje Afrika og.. husker ikke helt jeg). Skandiabanken lurte meg til det mener jeg. De hadde fått en sånn ny funksjon som skal gjøre alt så sikkert vet du, og da følte jeg jo at jeg mått gjøre det. Vil jo være på den sikre siden, jeg som er så rik og sikkert utrolig attraktiv å svindle! Nå er det jo sikkert fullt mulig å logge seg inn i nettbanken og oppheve den sperren. Skandiabanken er jo så hippe og trendy at man kan logge inn med mobilen, trenger ikke noe sånn liten greie med masse nummer på der vettu. Men når jeg skrudde på mobilen etter jeg kom ut av flyet her, så rakk jeg å lese en hel melding før batteriet gikk ut. Og stikkontaktene her er jo ikke som stikkontaktene i Norge, sånn at de passer til laderen ogsånn altså. Så det betyr jo nå, at jeg har sitti her i Singapore i sånn 3 timer uten å kunne kjøpe meg noe som helst. Jeg sulter faktisk nesten litt i hjel. Sånn 27 timer eller hva det blir med å leve på ikkeglutenfrifordetglemtejegsåklartåbestilleflymat er jo ikke det gøyeste jeg har vært med på. Jaja... Flyplassen er i hvert fall ganske fin da. Se. De har palmer her. Og de er ekte. Også har de gratis trådløst internett her! Det reddet meg litt vil jeg påstå. Så har brukt tiden på å lese blogger, høre på musikk, skrive masse meldinger på facebook og blogge selv da. Jah.. det var vel det jeg hadde å fortelle nå. Nei forresten, hele det Nederlandske olympiske ungdomslaget var på flyet mitt fra Amsterdam og hit. Så det var helt oransje over alt! Filmkameraer var det og. Så nå har jeg sikkert vært på Nederlandsk tv, sittende trøtt og forvirra i bakgrunnen av tusenvis av kjempesportye folk! Gøy da... Og takk gud for at de satt i en annen del av det gigantiske flyet, og ikke dreiv å skulle se så opplagte ut rett foran meg og drive å synge sånne kampsanger eller hva det er sånne sportsfolk alltid skal gjøre. Nei huff det hørtes litt negativt ut kjente jeg, men ja, jeg kjeder meg. Men nå skal jeg gå bort til gaten jeg tror jeg. Så da snakkes vi på den andre siden. God natt til fine i Norge! God morgen til fine i Australia! 
(legg merke til de fine blå ringene under øynene. fornøyd med det.)





Hei Pappa, nå er du i Singapore. Men kjenner jeg deg rett, så har du vel vært her før du kan jeg tenke meg.

4 kommentarer:

  1. grattis med ringene. bra kjøp :)
    ingen dårlig ide å oppdatere oss med din kjedsomme flytur da. får tiden til å gå.
    men du.. kan ikke du ta med deg sola når du kommer? den forsvant over natta, og har ikke sett den siden... :p

    SvarSlett
  2. Du er fin fortsatt du. Og enda finere nå, med pappa på hånda.

    SvarSlett
  3. Usj, typisk at det måtte bli flytur uten mat da. Om du hadde bestilt, så hadde de sikkert bare surra det til likevel. Og den derre skandiabanken-sperra.. når kommer man noensinne til å huske å oppheve den før man drar på tur? :P Bra du har kommet deg hel frem i hvert fall! :) Klem

    SvarSlett
  4. K: Ja, takk ikkesant! Men oj, glemte visst å ta med sola da, skulle minnet meg på det litt før.
    M: Og du er jo bare like fantastisk som alltid <3
    R: Ja det er sant det, men var jo ikke elendige Air Berlin denne gangen da gudskjelov!

    SvarSlett