tirsdag 24. august 2010

strange days

Hva jeg gjør? Jeg drikker te for det meste. Ligger i senga. Sitter i soffaen. Savner. Ser alt for mye på serier lastet ned fra internett. Det er jo ulovlig det. Jeg ville ikke stjålet en bil nei... Men jeg ville lastet ned en hvis det hadde i det hele tatt gått ann egentlig. Jeg ville nok ikke stjålet en tv heller. Men å kjøpe en stjålet tv er vel egentlig ikke så mye bedre eller? Men det kunne jo ikke vi vite da. Ikke det at vi vet det helt sikkert nå heller da. Men fikk en liten mistanke når Kjetil for en stund siden skulle kjøpe seg sykkel. Han surfet rundt på gumtree (autralias finn.no) da vettu, og fant en fin en som han ville ha. Men adressen til han som solgte den sykkelen var merkelig kjent. Det var jo såklart den samme mannen som solgte oss tven. Den samme mannen som var russisk, som bodde hjemme hos foreldrene sine i en leilighet i en meget slumaktig blokk full av ting og handlevogner han brukte for å frakte tingene i. Kjetil kjøpte ikke den sykkelen. Men han kjøpte en annen en. En fin en. Og det var så fint for oss også, for da slapp vi å høre mer på det maset om sykkel. Men nå er den sykkelen stjålet da. Jeg har en liiiten mistanke om hvor vi kunne funnet den igjen tror jeg. Ja.

Ellers gjør jeg lite av det jeg skulle ha gjort. Være på skolen, gjøre lekser, lage middag, sende mailer og ordne med ting. Jeg klarer ikke å begynne helt. Vet ikke hva jeg skal begynne med. Men jeg har snille lærere da. De er ganske forståelsesfulle og hjelpsomme. Men spørs jo hvor lenge de gidder å være det forsåvidt. Etter mid semester break da skal jeg levere noe. Da skal jeg ha gjort noe. Noe jeg kan vise fram. For jeg har ikke begynnt på noe... Rart, alle workshopene vi har vært på og alt. Jo jeg har jo begynnt litt faktisk. Sett på bilder på internett, laget et moodboard, skrevet opp noen stikkord. Og Silje og Kjetil er snille. Jeg får se på reseachen de har gjort ogsånn. Også har jeg laget dette i webdesign:


tror jeg har en stor framtid som webdesigner.

Også var det hippiefest i helgen. Det så for det meste sånn ut:







Det var jo gøy litt egentlig, selvom jeg får litt angst og blir litt rar.

Men dagen etter var fin. Jeg var ganske glad da. Pågrunn av dette:










Ja, det er mange mennesker som er fine, litt uten at de vet det selv, og særlig på dager hvor de prøver aller minst på det.

Bildene har jeg stjålet (men jeg får sikkert lov da, håper jeg..) fra Sandra, Kjetil og Monika. Også noen fra min egen mobil. Glemmer at jeg har kamera, glemmer å ta bilder. Skal begynne med det snart igjen. For jeg vil huske alt jeg gjør og alle jeg møter. Hadde med Olga da, men da må jeg jo først knipse ferdig filmen også fremkalle den før de får se dagens lys. Jeps. Da var jeg litt ferdig med dette blogginlegget tror jeg. Snakkes.

2 kommentarer:

  1. Flott innlegg - dette har jeg ventet lenge på !! Fortsatt vegring for facebook. Er sikker på du får levert noe fantastisk - etter ferien din. Du bobler jo over av tanker og ideer. Stolt av deg :o) mamma

    SvarSlett