mandag 1. mars 2010

Duuude

Ja da var den ferien ferdig.
Første skoledag gikk jo greit. Vi fikk en ny oppgave som går ut på å lage en poster som forteller noe om hvem jeg er som designer eller noe sånt... så hvem er jeg da mon tro? Hvis du har noe innspill på det, så tar jeg gjerne imot. Kan jo lage en forvirret plakat kanskje.

Jaja, ellers var helgen gøy, og sånn ca akkurat like slitsom som jeg tenkte meg. Vi var på innflyttingsfest med middag og greier på fredag. Og de snille jentan hadde til og med laget spesialglutenfrigrillmat til meg. Fornøyd. Vi klarte ikke å få noen interessante bilder ut fra den kvelden, men her er et blide av Karro, Cecilie og Josefin (som jeg stjal fra Karro sin facebook), for de som ikke vet hvordan de ser ut:) Søte?



Dagen etter feiret vi bursdagen til Jørund med The Apocalypse Dudes-konsert (Et Turboneger coverband). Det så sånn ut:


Gøy var det! Men nå kan vel ikke flere ha bursdag på en stund...

Vel, da er det vel bare å sette igang med skolearbeidet da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar