fredag 26. februar 2010

De to siste ukene

Igår fikk jeg et kort av Kjetil. Det var skrevet i november og var adressert til Therese Byhring, Norway. Frimerke og alt! Det stod at det var varmt og deilig, og at de snart skulle ta rennafart og hoppe i havet! Jaja, det gjelder nok for idag og da så. Takk for det:) Han fant flere kort også som var planlagt sendt. Så hvis han har sagt at det nok ble borte i posten eller noe, så er det løgn asså! Jeg kan godt stjele de fra rommet hans og legge de ut her da:)



Jeg har gjort to viktige innkjøp! En vifte, fordi... ja du vet...det er varmt her! Og en kommode, fordi rommet mitt pleide å se sånn her ut:


Men nå er det ryddig og fint :)




AC/DC var og spilte her. Det hørtes lang vei. Vi har jo sett de før da, så egentlig var denne opp-ned-i-et-tre-kuen mye gøyere!



Vi har feiret Daniels bursdag med hatter, tuter, konfetti, ballonger og annen pynt. Mye hatter, tuter, konfetti, ballonger og annen pynt!






Så det var jo gøy å stå opp dagen etter til dette... Her sitter Richard og jobber...lol... litt misunnelig på den jobben faktisk! 


Vi har vært på innflyttingsfest til noen fra klassen




Her ble vi kjent med en jente (jeg ikke husker navnet på) som bor rett ved siden av oss i RMIT village. Der har de basseng. Hun lovte oss at vi skulle få komme å bade der.


Også har vi feiret bursdagen til Bård


der var vi glade/gale


og rockestjerner!



Også var det veldig fin solnedgang over byen den dagen. Som jeg ser ikke så så fin ut på bildet... Men byen ser fin ut da hvertfall:)


Og forresten, Karoline, Josefin og Cecilie har jo flyttet ut. De har funnet seg en Spanish Mansion... håper ikke det ser like fint ut som på bildet, for da blir jeg litt misunnelig kjenner jeg! Heh... neida... 
Men det er hvertfall innflyttingsfest der idag. De skal til og med lage middag til oss fordi de fikk lov til å bo her ogsånn. Snille jenter!


Men nå blir det bra å begynne på skolen igjen til mandag tror jeg. Kan ikke fortsette med dette livet. Kan jo bli alkoholiker av mindre. Og det vil jeg jo ikke.

Haaaade så lenge!


Har forresten gjort to andre morsomme ting også. De involverer dyr. Men de får få sin egen blogpost senere.

Snakkes..skrives/leses eller hva det nå er man sier på denne internetten.

2 kommentarer: