lørdag 13. mars 2010

sushi

Jeg er blitt avhengig av sushi. Og det er ganske morsomt egentlig. For sist jeg prøvde sushi var for mange år siden på en fancy sushirestaurant på Aker Brygge. Jahn Teigen var der til og med! Men ihvertfall... Da likte jeg det så dårlig at jeg måtte gjemme sushibitene i servietten min og kaste de på do! Det var for ikke å virke som jeg aldri hadde vært på sushirestaurant før foran Jahn Teigen såklart. Det hadde jo vært litt flaut. Men når vi skulle betale, sa kelneren (en japansk dame): Du ikke like sushi elle? LOL.
Men se her da! Nam! At jeg ikke har prøvd det før.

Denne posten er dedikert til Silje, fordi hun introduserte meg til disse herlighetene.

2 kommentarer:

  1. haha, så søt. det så digg ut ass! nam nam nam

    SvarSlett
  2. Therese! Jeg er også blitt avhengig av sushi etter at jeg flyttet ned hit! Jeg likte det riktignok fra før (eller først likte jeg det, og så likte jeg det ikke etter å ha blitt kvalm på toget en gang og kastet opp sushi, nå liker jeg det igjen :P), men de sushi rolls'ene der er så sinnsykt gode!

    SvarSlett