mandag 22. februar 2010

St. Kilda Festival

Det er så varmt her noen dager at jeg ikke orker å gjøre noen ting, men allikevel syns jeg vi har gjort noe hele tiden! Har liksom ikke hatt tid til å sette meg ned å gjøre sånne ting som å blogge da. Men her får dere litt fine solbilder dere kan kose dere med der oppe i kulda! Sist søndag, selveste valentinesday var vi på St.Kilda Festival. Masse folk, masse som skjedde overalt:)


Vanskelig å ta blide i sola da ;P


Lillebroren til Kjetil og vennen hans er på besøk her i Melbourne og plager vettet av oss.... neida... de er så snille så! Nå syns jeg Kjetil har fått ganske mye besøk her (han får sjokolade i posten og asså! hint hint..), så nå syns jeg det er på tide at noen besøker meg og:)


Kiteing


Kjetil fant seg en ny venn


Og Richard fant seg en ny hatt


Noen truende skyer, men det gikk fort over da :)


Yummy


Volleyballkamp mellom Australia og Danmark. Vi var de eneste som heiet på Danmark, så ingen likte oss der, haha!


Heiagjengen


Fortsatt vanskelig å ta bilde i all den sola ja, huff...


Her er beviset på at Bård er en engel :)


Der ja!


Silent disco. Her var det mange tonedøve, haha!


Også fikk Richard seg tatovering....


Neida! Bare på liksom!


Hare krishna-dansing og synging i gata! Kjetil og Ole var helt med!


Luna park by night. Ganske skummel!

2 kommentarer:

  1. Fine bilder!
    Jeg kommer jo og besøker deg ;-) Du må bare vente til november.

    SvarSlett