torsdag 17. september 2009

Melbourne days :)

Ekte feriefrokost for Richard med øl og god mat!


Finfint kamera (men filmen ble svart da...)


Så tok vi trikken opp til Fitzroy, en suburb nord for sentrum




Dette er en café/vinbar etter min smak. Strictly no football chit-chat:)


Mats og Silje tuller og fjaser. Søte er de da:)


Idyllisk sollys




Det er mange fine vegger og skilt overalt der oppe. Gøy å ta bilder der!










Dagen etter var det også sol og fint vær. Det har vært så deilig her i det siste over 20 grader og t-skjortevær. Håper det fortsetter sånn da!


Og når varmen kommer, kommer jo også julepynten i butikkene såklart, haha, de er visst veldig opptatt av julepynt og høytider og festdager generelt her. De har reklamert for farsdag i sånn to måneder nå.


Se så fint vi har det når vi koser oss i parken på kvelden:)




Også kjørte vi pariserhjul som gikk veldig fort!


I en annen park er det massevis av possums. Rare dyr som er veldig nyskjerrige:)






3 kommentarer:

  1. Sukk... Jeg vil også være med!

    SvarSlett
  2. Så fint dere har det :) Jeg vil ha en possum!

    SvarSlett
  3. Ja, Stein, kom hit!
    Skal smugle med meg en possum hjem til deg til jul jeg Monica:)

    SvarSlett